Nivalan kirkon 220-vuotisjuhlakirja näyttää kirkon lukijalleen täysin uudessa valossa. Se on kokoelma historiaa, mielenkiintoisia kirkkoon liittyviä tarinoita sekä valokuvia, joiden kautta voit kurkistaa kirkon harvoin nähtyihin paikkoihin ja tarkastella sen esineistön kiehtovia yksityiskohtia. Kirja on helposti lähestyttävä yleisteos Pyhän sydämen kirkon kertomukseen sen rakentamisen hetkistä nykypäivään ja merkitykseen seurakuntalaisille kautta vuosisatojen. Kirjassa on paljon Heikki Hautalan ottamia kuvia, mutta aivan kaikki eivät siihen mahtuneet; tällaisia kuvia on nähtävissä yllä olevalta videolta.

Kirjan voi hankkia itselleen tai esimerkiksi lahjaksi kirkkoherranvirastosta sekä Nivala-Puodista. Ennakkotilaajien ja lahjoittajien juhlakirjat ovat noudettavissa Nivalan kirkkoherranvirastosta.