Seurakuntakoti

Nivalan seurakuntakoti pääsisäänkäynnin suunnasta kuvattuna

Vapaudentie 3, 85500 Nivala

Nykyinen seurakuntakoti on otettu käyttöön 13.7.2005. Virallinen käyttöönsiunaamisjuhla oli 16.10.2005 piispantarkastuksen ja kirkkoherra Martti Viljasen virkaanasettamisen yhteydessä. Uuden seurakuntakodin on suunnitellut arkkitehti Esa Ojanlatva Arc-Viva Oy:stä.

Isoon saliin sopii noin 260 henkilöä ja pieneen saliin sopii noin 40 henkilöä. Seurakuntakodin keittiö voi palvella samanaikaisesti kahta eri tilaisuutta.

Lisätietoja seurakuntakodin käytöstä saat kirkkoherranvirastosta tai seurakuntakodin emännältä. Seurakuntakodin yhteyteen on sijoitettu myös kirkkoherranvirasto ja muut seurakunnan toimistot.

Nivalan seurakuntakodin vuokrahinnat ja käyttöohjesääntö

Seurakuntakodin ja kaikki seurakunnan toimistot löydät ajamalla Kalliontien liikenneympyrästä Vapaudentielle, josta käännytään alle sadan metrin päästä vasemmalle. Parkkipaikallamme on normaalien pysäkointiruutujen ohella kolme invapaikkaa ja myös sähköauton latauspiste kahdelle autolle.

Sydäniskuri Sydäniskuri
Esteetön kulku Esteetön kulku