Kirkkoneuvoston kokoustiedote 13.4.2021

Nivalan seurakunnan kirkkoneuvosto kokoontui vuoden neljänteen kokoukseensa. Kokous päätti metsästysvuokrasopimuksesta Nivalan Eränkävijät ry:n kanssa. Sopimus on voimassa kymmenen vuotta ja koskee tiloja nimeltä Lukkarila, Pappila, Peltola, Puntarinkangas, Vanhapaikka, Metsola ja Teerelä.

Kirkkoneuvosto päätti seurakunnan tilojen, erityisesti ison salin luovuttamisesta peruspalvelukuntayhtymä Kallion käyttöön koronarokotuksia varten. Valmius tilojen osalta rokotuksille on ensi viikosta alkaen. Seurakunnan omaa toimintaa siirretään joustavasti muihin tiloihin, mm. kirkkovaltuusto kokoontuu kirkossa 27.4. klo 18.

Ennen kokousta kirkkoneuvosto tutustui seurakunnan emäntien ja siivoojien töihin. Vuoden aikana kirkkoneuvosto tutustuu kaikkien työntekijöiden työhön.

Kirkkoherra Sanna Jukkola sanna.jukkola@evl.fi  puh. 040 532 55 77

Talouspäällikkö Anita Piiponniemi anita.piiponniemi@evl.fi puh. 0400 59 56 89