Vinnurvan leirikeskus

Vinnurvan keltainen päärakennus kesällä

Vinnurvantie 174, 85500 Nivala

Vinnurvan leirikeskus sijaitsee luonnonkauniin Vinnurva-järven rannalla. Se on rakennettu vuonna 1984 ja sen on suunnitellut Kari Harmainen. Leirikeskusta on remontoitu vuosina 2018-2020. Rakennuspinta-ala on 650 m². Leirikeskuksessa on majoitustilat 50 hengelle. Siellä järjestetään seurakunnan omien tilaisuuksien lisäksi myös pienempiä perhejuhlia.

Huomaathan, että leirikeskuksen uimaranta on leirien ja useimpien yksityistilaisuuksien aikana varttuna vain asianomaisten käyttöön.

Vinnurvan leirikeskuksen vuokrahinnat ja käyttöohjesääntö.

Seurakunnan leirikeskukseen löydät ajamalla Kokkola-Kajaanitieltä (tie nro 28) Nivalasta Sieviä kohtia noin 10 kilometriä. Kantatieltä lähtee Vinnurvantie, mitä ajetaan noin 2 kilometriä. Keltainen leirikeskus löytyy osoitteesta Vinnurvantie 174.

Tiedustelut ja varaukset:

084395300 Kirkkoherranvirasto

Esteetön wc Esteetön wc
Lastenhoitohuone Lastenhoitohuone
Lähes esteetön tila Lähes esteetön tila
Pysäköintipaikka liikuntaesteisille Pysäköintipaikka liikuntaesteisille
Tilaa vaunuille Tilaa vaunuille
wc wc
Kahviastiasto
Ruokailuastiasto
Keittiö
Tarjoilukeittiö
Pöytiä ja tuoleja
Tuoleja riveissä
Videotykki
Valkokangas
Fläppitaulu
Piano/flyygeli
Äänentoistolaite
Kastemalja
Catering/ostopalvelu

Vinnurvantie 174, 85500 Nivala

Jumalanpalvelus

Juhannussunnuntain jumalanpalvelus pidätään Vinnurvan leirikeskuksessa - tervetuloa!