Varhaisnuorille

Varhaisnuorille suunnattuun toimintaan voivat tulla mukaan kaikki 6–13-vuotiaat. Tarjoamme mukavaa, lapsia kiinnostavaa toimintaa. Järjestämme mm.  toimintailtoja, joissa ovet ovat avoinna, tarjolla on pientä purtavaa ja toiminta on maksutonta ilman ennakkoilmoittautumista.

Kesäisin ja syyslomaviikolla järjestämme leirejä Vinnurvan leirikeskuksessa. Marraskuussa kutsumme kaikki vuoden 10-vuotiaat yhteissynttäreille.

Erilaista tekemistä löytyy myös mm. Nivalan seurakunnan YouTube-kanavaltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Kanavan nimi on Nirsk. Sieltä löytyy erikseen myös koululaisille suunnattua toimintaa.

Nuori Kirkko ryLinkki avautuu uudessa välilehdessä toimittaa lapsille ja nuorille monenlaista hengellistä ja toiminnallista sisältöä.

Lasten KirkkoLinkki avautuu uudessa välilehdessä tarjoaa monenlaista tekemistä pienemmille lapsille, ja sieltä löytyy myös 1–2-luokkalaisille suunnattua sisältöä. Sivustolta löytyy monenlaisia hengellisiä ja kehittäviä pelejä ja tehtäviä. Huomaa myös älypuhelimelle tarkoitettu Päkän Päivä -sovellus. Se on perheen pienemmille tehty kehittävä peli, löytyy Play Kaupasta.

TtilaLinkki avautuu uudessa välilehdessä on lähtökohtaisesti 9–13-vuotiaille suunnattu palvelu. Sitä kautta löytyy mm. erilaisia nuorten itsensä tekemiä videoita ja tekemistä vähän isommille koululaisille.

Lapset juoksevat metsässä.