seurakunnan teltta

Aikuisille

Aikuisuuteen kuuluvat monenlaiset vastuut niin perheestä, kodista kuin työstä. Monet kantavat vastuuta lapsiensa lisäksi myös ikääntyvistä vanhemmistaan. Totta on myös se, että monet aikuiset etsivät elämälleen merkitystä. Hengellinen hyvinvointi auttaa jaksamaan arjen paineessa. Olipa elämäntilanteesi mikä hyvänsä, voit löytää kotiseurakunnasta saman henkisiä ihmisiä ja vertaistukea. Kutsumme sinua mukaan toimintaamme. Ideoita ja toiveita voi esittää työntekijöille!

Jumalanpalvelukset ovat kaikille avoimia tilaisuuksia. Lisäksi aikuisille suunnattua toimintaa ovat mm. raamattupiiri sekä erilaiset tapahtumat, kuten Kävele Naiselle ammatti -tempaus  ja Naisten päivä. Syksyllä järjestämme leirikeskuksessa leirin, missä paneudutaan erilaisiin hengellisiin kysymyksiin. Kotiseutuviikolla kutsutaan yhteen 50 vuotta sitten ripillepäässeitä. Kerran kuukaudessa järjestettäviin K18 oloiltoihin kutsutaan aikuisia viettämään aikaa yhdessä.

Kaikki tapahtumamme löydät Tapahtumat-sivulta.

Krusifiksi ylhäältä kuvattuna, avoin Raamattu ja kynttilä.