Työtä tarjolla!

Siivoojan osa-aikainen, määräaikainen toimi

Nivalan seurakunta etsii osa-aikaiseen (50 %), määräaikaiseen työsuhteeseen oma-aloitteista ja ammattitaitoista siivoojaa ajalle 1.8.2022-31.7.2023.  Siivoojana tulet vastaamaan tilojemme siisteydestä ja viihtyvyydestä.

Odotamme valittavalta henkilöltä hyvää ammattitaitoa, työkokemusta ja/tai siivousalan koulutusta, joustavuutta, hyviä asiakaspalvelutaitoja sekä nopeaa ongelmanratkaisukykyä. Siivouskoneiden ja -laitteiden hyvä hallinta on myös eduksi.

Tehtävään sisältyy ilta- ja viikonlopputyötä. Tehtävässä tarvitaan ajokorttia ja oman auton käyttömahdollisuutta.

Palkkaus on kirkon palkkausjärjestelmän vaativuusryhmän 402 mukainen.

Tehtävän täyttämisessä noudatetaan neljän kuukauden koeaikaa. Valitun tulee ennen tehtävän vastaanottamista esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Hakemukset ja ansioluettelot pyydämme toimittamaan 15.6.2022 klo 13 mennessä

sähköpostitse annikki.klemola@evl.fi, tai postitse osoitteella: Nivalan seurakunta kirkkoneuvosto, Vapaudentie 3, 85500 Nivala. Kuoreen merkintä siivooja. Lisätietoja antaa vs. talouspäällikkö Annikki Klemola puh. 0400-595 689

2022-05-18 14:50:00.0