Kirkkoneuvoston kokoustiedote 21.8.2023

Kirkkoneuvosto päätti palkata opiskelija Helena Kinnusen diakoniatyön viransijaiseksi ajanjaksolle 1.9.2023 – 29.2.2024. Kyseessä on viranhaltija Marjut Parkkilan vanhempainvapaan sijaisuus, mihin kirkkoneuvosto on aiemmin myöntänyt jatkoksi hoitovapaata.

- Sijaisten saaminen on todella kovan työn takana, kirkkoherra Sanna Jukkola kertoo. Kesän ajaksi diakoniatyöhön ei löydetty sijaista lainkaan, ja olen iloinen siitä, että löysimme nyt alalle opiskelevan tekemään työtä. Tiedän, että samojen rekrytointihaasteiden kanssa tuskaillaan monella eri alalla, Jukkola kertoo.

Kirkkoneuvosto sai tiedoksi, että gospelkuoro Pisaralle on löytynyt johtaja. Työtehtävän hoitaa Laulamon yrittäjä Anni Ojala. Muissa kanttorin tehtävissä Raution sijaisena toimii Asta Ylikoski.

Kirkkoneuvosto sai terveisiä aiemmin iltapäivällä kokoontuneen muistolehdon rakennustoimikunnan kokouksesta, missä työryhmä tutustui arkkitehtitoimisto Jorma Tepon laatimaan ensimmäiseen luonnokseen.

2023-08-21 19:14:52.0